Bezbarwne folie ochronne Premium Shield Elite

Bezbarwne folie ochronne Premium Shield to najmocniejsza na świecie ochrona lakieru przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Izolują one całkowicie od warunków zewnętrznych, które uszkadzają nieodwracalnie nasze auto w trakcie użytkowania. Chronią od powstawania odprysków, piaskownia, rysowania, lekkich obcierek parkingowych, wżerów od owadów, szkodliwego działania chemikaliów oraz ptasich odchodów. Najwyższa na świcie jakość folii Premium Shield zapewnia największą przejrzystość i połysk, są one praktycznie niewidoczne na aucie.

Dlaczego lepiej chronić lakier od początku zamiast co jakiś czas ponownie lakierować uszkodzone elementy.

Bardzo delikatne nowoczesne lakiery, bez zabezpieczenia grubą bezbarwną folią (grubość 200um, dużo większa niż grubość seryjna lakieru) niestety prędzej czy później będą wymagały ponownego lakierownia ponieważ nic innego nie ochroni lakieru na najbardziej narażonych fragmentach przed zmatowieniem od piaskowania w trakcie jazdy czy mocnymi odpryskami od kamieni. Niestety ponowne lakierowanie nie rozwiązuje problemu, ponieważ za chwilę na jeszcze słabszym niefabrycznym lakierze ponownie pojawią się wszelkie uszkodzenia. Folia cały czas będzie chroniła auto. Ponowne lakierowanie np. całego frontu samochodu także obniża wartość auta (kojarzy się z malowaniem po wypadku/stłuczce), nie mówiąc już o często bardzo słabych jakościowo lakierowaniach (praktycznie nie możliwe jest tak dobre polakierowanie jak fabryczne np. problemy z doborem koloru).

  1. Odporność na odpryski, testy.
  2. Odporność głębokie rysy, obcierki parkingowe, testy.
  3. Efekt wizualny
  4. Rodzaje folii Premium Shield
  5. Efekt samoregeneracji (najnowsze folie regenerujące się w temp. pokojowej)
  6. Opcje zabezpieczenia auta, elementów auta.
  7. Bezpieczeństwo i gwarancja
  8. NOWOŚĆ! Zabezpieczenie przedniej szyby niewidoczną folią! (ochrona przed odpryskami i rysami)

Przed czym dokładnie chroni folia, testy.

1. Odpryski od kamieni/żwiru na drodze uderzające z bardzo dużą prędkością i siłą w lakier. Dla przykładu jak wyglądają auta niezabezpieczone folią po różnych przebiegach.

VW Golf z przebiegiem kilku tysięcy kilometrów. Cały przód zmatowiony przez wypiaskowanie, proszę zwrócić uwagę na zniszczone klosze lamp. Tak głębokich uszkodzeń nie da się spolerować z lakieru, wymaga lakierowania.

 

 

 

 

 

Mazda 6 z przebiegiem kilkuset km, praktycznie zaraz po wyjeździe z salonu..

 

 

 

 

 

Audi po ok 100tyś km przebiegu, zderzak w między czasie itak był już ponownie lakierowany, szybko odpryski powróciły. Range Rover, okropnie zniszczony przód, przebieg ok 100tys km.

 

 

 

 

 

TEST na odporność na odpryski. Lewa strona pokryta folią, prawa bez. (odpryski po stronie z folią są to stare odpryski przed nałożeniem folii (element używany)).

   

 

 

 

 

2. Obcierki parkingowe. Ze względu na bardzo dużą grubość folii (200 mikronów, lakier bezbarwny na aucie ok 60 mikronów), potrafi ona przejąć bardzo mocne uszkodzenia jak obcierka parkingowa.

Oklejony zderzak na aucie testowym.

 

 

 

 

W trakcie standardowej obcierki parkingowej.

 

 

 

 

Uszkodzenia po obcierce. 2 bardzo mocne uszkodzenia, cały zderzak w głębokich rysach.

 

 

 

Wszystko zostało na folii, wystarczy wymienić fragment który został uszkodzony.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na lakierze nie został nawet najmniejszy ślad.

 

 

 

 

 

3. Efekt wizualny.

Najnowszego rodzaju folie Premium Shield posiadają wyjątkową ultra gładką strukturę dzięki czemu są praktycznie niewidoczne na lakierze a także pozwalają osiągnąć niesamowity efekt wizualny, bardzo mocny połysk oraz klarowność. Dla przykładu kilka zdjęć oraz filmiki z efektu wizualnego.

Na foto poniżej porównanie elementów oklejonych i nie oklejonych na BMW M2. Drzwi oklejone/błotnik nie oklejony (widać także gorszą jakościowo fabryczną naklejkę na błotniku), także progi oklejone.

 

 

 

 

 

Na filmach poniżej efekt wizualny pokrycia całych aut bezbarwną folią Premium Shield. Polecamy ustawić wysoką rozdzielczość odtwarzania.

4. Do wyboru są dwie opcje folii Premium Shield, wersja Elite oraz Self Healing.

 

Premium Shield Elite. Jest to bardzo mocna folia, najczęściej używana na świecie. Twarda (dużo twardsza niż lakier) więc mniej podatna na zwykłe mikrorysy powstające przy myciu, może być nawet polerowana, odporna na mocną chemię, kwasy itp

 

 

 

Premium Shield Elite Self Healing. Jest to folia wzbogacona o warstwę samoregeneracyjną najnowszej generacji. Daje nam to możliwość utrzymania perfekcyjnego efektu wizualnego folii. Dokładniej mówiąc zarysowania powstałe na folii np. z niewłaściwego mycia na myjni np. ostrą szczotką, brudną gąbką znikną samoistnie, co ważne już w temperaturze pokojowej! Poniżej dokładnie opisane wraz z realnymi testami.

 

 

5. Efekt samoregeneracji.

Folie Premium Shield są produkowane w najnowszej technologi, mocno wyprzedzają konkurencję. Posiadają właściwości samo regeneracyjne czyli mniejsze zarysowanie samoistnie znikają dzięki czemu na lata pozostaną w idealnym stanie bez zarysowań. Co NAJWAŻNIEJSZE ich regeneracja odbywa się w temperaturze pokojowej, nie wymaga jak w przypadku innych folii bezsensownego wygrzewania opalarkami czy oblewania wrzątkiem!!!
Kilka filmików na temat samoregeneracji:

6. Proponowane pakiety zabezpieczeń elementów.

Ze względu na odporność folii na najmocniejsze uszkodzenia mechaniczne zazwyczaj zabezpiecza się miejsca najbardziej narażone jak front auta- zderzak, maska, błotniki, klosze lamp, lusterka, słupki, progi, wnęki klamek, półka zderzaka.


Pakiet podstawowy– Zabezpiecza się tutaj do wyboru użyteczne miejsca:

  • Klosze lamp. (Ówczesne delikatne lampy z tworzywa narażone są na wypiaskowanie od uderzenia kamieni oraz żwiru drogowego)
  • Wnęki pod klamkami. (Rysy od paznokci)
  • Półkę tylnego zderzaka. (Częste uszkodzenia od wkładania rzeczy do bagażnika)
  • Czarne słupki boczne. (Bardzo delikatne za które często dotykamy zamykając drzwi)
  • Ranty drzwi. (Jak byśmy nie uważali zawsze są narażone na uderzenia i odpryski)
  • Wnęki drzwi. (Mocne rysy od uderzenia butów)

 

   

 

 

 

 

 


Pakiet frontu auta (bikini)– Czyli pokrycie przodu auta, części najbardziej narażonych na uszkodzenia. Jest to najbardziej ekonomiczne rozwiązanie, minusem dla niektórych klientów jest kraniec folii na nie w pełni oklejonych elementach :

  • Przód maski
  • Przód błotników
  • Lusterka
  • Zderzak przedni
  • Klosze lamp


 

 

 

 

 

 


Pakiet pełnego przodu (Full Front)- Aplikacja folii na pełen przód auta, pokrywane są pełne elementy czyli folia jest praktycznie nie dostrzegalna na aucie. Zabezpieczone są całe elementy. Często także właściciel decyduje się dodatkowo na słupki, górę dachu czy progi. Oczywiście można wybrać dowolne elementy.

  • Cały zderzak przedni ze spojlerami, radarami
  • Cała maska
  • Całe błotniki
  • Klosze lamp
  • Lusterka
  • Przód dachu
  • Przednie słupki
  • Progi
  • Półka tylnego zderzaka
  • Wnęki pod klamkami


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pokrycie całego auta. Najbardziej zaawansowana metoda zabezpieczenia lakieru.

 

 

 

 

 

 

 

7. Bezpieczeństwo i gwarancja.

Folie Premium Shield są docinane na ploterze idealnie pod auto, dzięki temu elementy oklejane nie są demontowane z auta na czas oklejania oraz wycinanie nie odbywa się na aucie.

Folie Premium Shield posiadają wewnętrzną stronę folii pokrytą opatentowanym klejem akrylowy, który można bezpiecznie usunąć bez śladów, nawet po kilku latach od jej nałożenia (na elementach nie lakierowanych powtórnie). Taką usługę wykonują wykwalifikowani pracownicy PremiumShield.

Premium Shield gwarantuje brak odbarwienia, blaknięcia, łuszczenia oraz pękania, przy prawidłowym
użytkowaniu odklejania. Warunki nie przechodzą na następnego właściciela auta.

Te drobne aczkolwiek bardzo znaczące szczegóły odróżniają sprawdzone na świecie od lat folie Premium Shield od konkurencyjnych folii niewiadomo jakiego pochodzenia..

 
8. Zabezpieczenie przedniej szyby.
W nowoczesnych autach nie spada tylko jakość lakieru ale także szyb w aucie. Kiedyś szkło było bardzo odporne na rysy czy odpryski, w tej chwili już po minimalnym przebiegu widzimy na szybie miliony odprysków, zarysowań od pracy wycieraczek, nie rzadko zdarza się także wybicie szyby przez mocne uderzenie kamienia co kończy się wymianą szyby przedniej (co jest bardzo dużym wydatkiem sięgającym często nawet 10tyś zł, przy okazji często kończy się to także mocnymi rysami na około szyby od wycinania starej). Warto dodać że rysy i odpryski ze szkła są niemożliwe do usunięcia w żaden inny sposób niż wymiana całej szyby!
Wprowadzona przez nas folia minimalizuje ryzyko uszkodzeń przejmując je. Folię która się zużyje można zawsze bez problemu wymienić na nową. Przy tym wszystkim co najważniejsze jest zupełnie niewidoczna od środka! Sama w sobie posiada mocne właściwości hydrofobowe co mocno ułatwia jazdę w deszczu.
 
Tutaj przykład szyby w Mercedesie klasy S po symbolicznym przebiegu 500 kilometrów, już cała w odpryskach:
 
Folia w trakcie aplikacji:
 
 

 

 

 

 

Ekstremalny film ukazujący jak mocna jest folia: