Bezbarwne folie ochronne na lakier samochodu
Dlaczego lepiej chronić lakier od początku zamiast co jakiś czas ponownie lakierować uszkodzone elementy.
Bardzo delikatne nowoczesne lakiery, bez zabezpieczenia grubą bezbarwną folią (grubość 200um, dużo większa niż grubość seryjna lakieru) niestety prędzej czy później będą wymagały ponownego lakierownia ponieważ nic innego nie ochroni lakieru na najbardziej narażonych fragmentach przed zmatowieniem od piaskowania w trakcie jazdy czy mocnymi odpryskami od kamieni. Niestety ponowne lakierowanie nie rozwiązuje problemu, ponieważ za chwilę na jeszcze słabszym niefabrycznym lakierze ponownie pojawią się wszelkie uszkodzenia. Folia cały czas będzie chroniła auto. Ponowne lakierowanie np. całego frontu samochodu także obniża wartość auta (kojarzy się z malowaniem po wypadku/stłuczce), nie mówiąc już o często bardzo słabych jakościowo lakierowaniach (praktycznie nie możliwe jest tak dobre polakierowanie jak fabryczne np. problemy z doborem koloru).
Zapraszamy do szerszego opisu i testów, Shine Factory Warszawa
- Odporność na odpryski, testy.
- Odporność głębokie rysy, obcierki parkingowe, testy.
- Efekt wizualny
- Efekt samoregeneracji
- Opcje zabezpieczenia auta, elementów auta.
- Bezpieczeństwo i gwarancja
- NOWOŚĆ! Zabezpieczenie przedniej szyby niewidoczną folią! (ochrona przed odpryskami i rysami)
Przed czym dokładnie chroni folia, testy.
1. Odpryski od kamieni/żwiru na drodze uderzające z bardzo dużą prędkością i siłą w lakier. Dla przykładu jak wyglądają auta niezabezpieczone folią po różnych przebiegach.
VW Golf z przebiegiem kilku tysięcy kilometrów. Cały przód zmatowiony przez wypiaskowanie, proszę zwrócić uwagę na zniszczone klosze lamp. Tak głębokich uszkodzeń nie da się spolerować z lakieru, wymaga lakierowania.
Mazda 6 z przebiegiem kilkuset km, praktycznie zaraz po wyjeździe z salonu.
Audi po ok 100tyś km przebiegu, zderzak w między czasie itak był już ponownie lakierowany, szybko odpryski powróciły. Range Rover, okropnie zniszczony przód, przebieg ok 100tys km.
TEST na odporność na odpryski. Lewa strona pokryta folią, prawa bez. (odpryski po stronie z folią są to stare odpryski przed nałożeniem folii (element używany)).
2. Obcierki parkingowe. Ze względu na bardzo dużą grubość folii (200 mikronów, lakier bezbarwny na aucie ok 60 mikronów), potrafi ona przejąć bardzo mocne uszkodzenia jak obcierka parkingowa.
Oklejony zderzak na aucie testowym.
W trakcie standardowej obcierki parkingowej.
Uszkodzenia po obcierce. 2 bardzo mocne uszkodzenia, cały zderzak w głębokich rysach.
Wszystko zostało na folii, wystarczy wymienić fragment który został uszkodzony.
Na lakierze nie został nawet najmniejszy ślad.
3. Efekt wizualny.
Najnowszego rodzaju folie posiadają wyjątkową ultra gładką strukturę dzięki czemu są praktycznie niewidoczne na lakierze a także pozwalają osiągnąć niesamowity efekt wizualny, bardzo mocny połysk oraz klarowność. Dla przykładu kilka zdjęć oraz filmiki z efektu wizualnego.
Na foto poniżej porównanie elementów oklejonych i nie oklejonych na BMW M2. Drzwi oklejone/błotnik nie oklejony (widać także gorszą jakościowo fabryczną naklejkę na błotniku), także progi oklejone.
Poniżej kilka foto wykończenia grubych folii poliuretanowych. Z bliska zdjęcia newralgicznych miejsc przy aplikacji folii SunTek na całe auto. We wszelkich możliwych miejscach jest zawinięta, przy rantach dochodzi maksymalnie blisko, dzięki czemu jest praktycznie niewidoczna na aucie.
Na jakość wykonywanej przez nas usługi aplikacji folii ochronnych nie wpływa tylko stosowanie najlepszych na świecie folii PPF ale także staranność aplikacji.
We wszelkie możliwe miejsca folia jest zawijana (jak na foto spryskiwacz lampy). Jeśli nie ma takiej możliwości folia jest aplikowana możliwie jak najbliżej rantu aby być praktycznie niewidoczna
Jakość wykończenia z bardzo bliska:
- Zawinięcie wszelkich możliwych krawędzi
- Brak wyciętych rogów na masce
- Aplikacja maksymalnie do krawędzi w miejscach niemożliwych do zawinięcia bez demontażu elementu z auta
Na jakość wykonywanej przez nas usługi aplikacji folii ochronnych nie wpływa tylko stosowanie najlepszych na świecie folii PPF ale także staranność aplikacji.
We wszelkie możliwe miejsca folia jest zawijana (jak na foto spryskiwacz lampy). Jeśli nie ma takiej możliwości folia jest aplikowana możliwie jak najbliżej rantu aby być praktycznie niewidoczna
Aby efekt aplikacji był tak perfekcyjny producent musi przygotować perfekcyjne wykrojniki pod dane elementy auta, dlatego auta są skanowane w najnowszej technologi 3D.
Dzięki współpracy z najlepszą firmą produkującą folie ochronne jesteśmy w stanie jako nieliczni okleić największe maski aut (takich jak BMW 5, Audi A8, wiele modeli Ferrari czy Aston Martin, jak i wiele innych aut) z jednego kawałka folii, bez żadnych łączeń!
Na filmach poniżej efekt wizualny pokrycia całych aut bezbarwną folią ochronną PPF oraz filmiki z aplikacji takiej folii na przód auta. Polecamy ustawić wysoką rozdzielczość odtwarzania.
4. Efekt samoregeneracji.
Folie produkowane w najnowszej technologi posiadają właściwości samo regeneracyjne czyli mniejsze zarysowanie samoistnie znikają dzięki czemu na lata pozostaną w idealnym stanie bez zarysowań. Mniejsze znikają samoistnie, głębsze wymagają chwili na słońcu lub umycia auta ciepłą wodą.
Kilka filmików na temat samoregeneracji:
5. Proponowane pakiety zabezpieczeń elementów.
Ze względu na odporność folii na najmocniejsze uszkodzenia mechaniczne zazwyczaj zabezpiecza się miejsca najbardziej narażone jak front auta- zderzak, maska, błotniki, klosze lamp, lusterka, słupki, progi, wnęki klamek, półka zderzaka.
Pakiet podstawowy– Zabezpiecza się tutaj do wyboru użyteczne miejsca:
- Klosze lamp. (Ówczesne delikatne lampy z tworzywa narażone są na wypiaskowanie od uderzenia kamieni oraz żwiru drogowego)
- Wnęki pod klamkami. (Rysy od paznokci)
- Półkę tylnego zderzaka. (Częste uszkodzenia od wkładania rzeczy do bagażnika)
- Czarne słupki boczne. (Bardzo delikatne za które często dotykamy zamykając drzwi)
- Ranty drzwi. (Jak byśmy nie uważali zawsze są narażone na uderzenia i odpryski)
- Wnęki drzwi. (Mocne rysy od uderzenia butów)
Pakiet frontu auta (bikini)– Czyli pokrycie przodu auta, części najbardziej narażonych na uszkodzenia. Jest to najbardziej ekonomiczne rozwiązanie, minusem dla niektórych klientów jest kraniec folii na nie w pełni oklejonych elementach :
- Przód maski
- Przód błotników
- Lusterka
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
Pakiet pełnego przodu (Full Front)- Aplikacja folii na pełen przód auta, pokrywane są pełne elementy czyli folia jest praktycznie nie dostrzegalna na aucie. Zabezpieczone są całe elementy. Często także właściciel decyduje się dodatkowo na słupki, górę dachu czy progi. Oczywiście można wybrać dowolne elementy.
- Cały zderzak przedni ze spojlerami, radarami
- Cała maska
- Całe błotniki
- Klosze lamp
- Lusterka
- Przód dachu
- Przednie słupki
- Progi
- Półka tylnego zderzaka
- Wnęki pod klamkami
Pokrycie całego auta. Najbardziej zaawansowana metoda zabezpieczenia lakieru.
6. Bezpieczeństwo i gwarancja.
Zawsze folie które stosujemy są docinane na ploterze idealnie pod auto, dzięki temu elementy oklejane nie są demontowane z auta na czas oklejania oraz wycinanie nie odbywa się na aucie.
Folie posiadają wewnętrzną stronę folii pokrytą opatentowanym klejem akrylowy, który można bezpiecznie usunąć bez śladów, nawet po kilku latach od jej nałożenia (na elementach nie lakierowanych powtórnie). Taką usługę wykonują wykwalifikowani pracownicy.
Premium Shield gwarantuje brak odbarwienia, blaknięcia, łuszczenia oraz pękania, przy prawidłowym użytkowaniu odklejania. SunTek oferuje pisemną gwarancję na 10 lat!
Warunki nie przechodzą na następnego właściciela auta.
Te drobne aczkolwiek bardzo znaczące szczegóły odróżniają sprawdzone na świecie od lat folie od konkurencyjnych folii niewiadomo jakiego pochodzenia..
7. Zabezpieczenie przedniej szyby.
W nowoczesnych autach nie spada tylko jakość lakieru ale także szyb w aucie. Kiedyś szkło było bardzo odporne na rysy czy odpryski, w tej chwili już po minimalnym przebiegu widzimy na szybie miliony odprysków, zarysowań od pracy wycieraczek, nie rzadko zdarza się także wybicie szyby przez mocne uderzenie kamienia co kończy się wymianą szyby przedniej (co jest bardzo dużym wydatkiem sięgającym często nawet 10tyś zł, przy okazji często kończy się to także mocnymi rysami na około szyby od wycinania starej). Warto dodać że rysy i odpryski ze szkła są niemożliwe do usunięcia w żaden inny sposób niż wymiana całej szyby!
Wprowadzona przez nas folia minimalizuje ryzyko uszkodzeń przejmując je. Folię która się zużyje można zawsze bez problemu wymienić na nową. Przy tym wszystkim co najważniejsze jest zupełnie niewidoczna od środka! Sama w sobie posiada mocne właściwości hydrofobowe co mocno ułatwia jazdę w deszczu.
Tutaj przykład szyby w Mercedesie klasy S po symbolicznym przebiegu 500 kilometrów, już cała w odpryskach:
Folia w trakcie aplikacji:
Ekstremalny film ukazujący jak mocna jest folia: