PROJEKTY
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Lexusem LC500 w bardzo limitowej wersji cabrio, która posiada niewątpliwie piękną linię i detale. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór oraz materiałowego dachu. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Lexus nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni wraz z wszelkimi detalami chromowanymi oraz matowymi
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Drzwi
- Błotniki tylne - Zderzak tylny z dyfuzorem - Klapa tylna bez łączeń
- Szyba czołowa Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się najnowszym modelem BMW M3. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się autem używanym, klasycznym Lexusem, którego powierzył nam nasz stały klient. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Lexus nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne ze słupkiem
- Zderzak tylny
- Klapa tylna
- Dach Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Witamy. Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad nowym BMW, które trafiło do nas w celu zabezpieczenia lakieru pakietem powłok ceramicznych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu usunięcia po salonowych/po transportowych niedoskonałości. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy. BMW zostało zabezpieczone topowym pakietem powłok firmy GTECHNIQ, na lakier zaaplikowaliśmy najmocniejszą powłokę Crystal Serum ULTRA + EXO. Szyby otrzymały powłokę hydrofobową C1 a felgi C5 wheel armour. Nie zapomnieliśmy, także zająć się całym wnętrzem, wraz z impregnacją delikatnych skór. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Tesla model 3. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Tesla nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne ze słupkami
- Zderzak tylny
- Klapa tylna bez łączeń
- Szyba czołowa Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Witamy. Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad Porsche 911, z już większym przebiegiem, które trafiło do nas w celu odświeżenia oraz zabezpieczenia lakieru pakietem powłok ceramicznych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł korektę w celu usunięcia mikrorys i zmatowienia. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy. Porsche zostało zabezpieczone topowym pakietem powłok firmy GTECHNIQ, na lakier zaaplikowaliśmy najmocniejszą powłokę Crystal Serum ULTRA + EXO. Szyby otrzymały powłokę hydrofobową C1 a felgi C5 wheel armour. Nie zapomnieliśmy, także zająć się całym wnętrzem, materiały zostały wyprane, skóry i plastiki wyczyszczone i zaimpregnowane, dzięki temu wygląda ponownie jak nowe. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto odmieniło się nie do poznania oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Zapraszamy także wszystkich, którzy chcą odmienić wizualnie swoje auto. Tutaj przykładowa zmiana koloru Mercedesa GLC z koloru czerwonego na satynowy czarny. Dodatkowo kilka elementów zostało oklejone na czarny połysk.
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się salonowo nowym BMW 5. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Zderzak przedni
- Pełna maska
- Błotniki przednie
- Lampy oraz lusterka
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Progi
- Błotniki tylne ze słupkami
- Klapa tył
- Zderzak tylny z dyfuzorem - Dach Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Pokrycie frontu auta bezbarwnymi foliami ochronnymi PPF to teraz standard w zabezpieczeniu lakieru auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Tesla model Y.
Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy delikatną korektę i odtłuściliśmy planowane do oklejenia elementy auta. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF.
Pozostała część auta została nawoskowana, a wnętrze wraz z delikatnymi skórami zaimpregnowane.
Po kilkudziesięciu godzinach pracy Porsche nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do fotorelacji!
Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Zderzak przedni
- Pełna maska
- Pełne błotniki
- Lampy
- Lusterka Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Witamy. Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad salonowo nowym Volvo, które trafiło do nas w celu zabezpieczenia lakieru pakietem powłok ceramicznych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu usunięcia po salonowych/po transportowych niedoskonałości. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy. Volvo zostało zabezpieczone topowym pakietem powłok firmy GTECHNIQ, na lakier zaaplikowaliśmy najmocniejszą powłokę Crystal Serum ULTRA + EXO. Szyby otrzymały powłokę hydrofobową C1 a felgi C5 wheel armour. Nie zapomnieliśmy, także zająć się całym wnętrzem, wraz z impregnacją delikatnych skór. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się zupełnie nowym BMW iX. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne
- Zderzak tylny z dyfuzorem
- Klapa tylna bez łączeń - Dach oraz słupki
- Ramka grila Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Cupra Formentor w wyjątkowym matowym lakierze. Auto zostało przez nas maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne, tym razem zastosowaliśmy specjalną dedykowaną folię do matowego lakieru. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem z defektów potransporotwych / pofabrycznych. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie foliami aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Cupra nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne ze słupkami
- Zderzak tylny
- Lusterka
- Klapa tylna
- Wszystkie dolne elementy w połysku wraz z dyfuzorem
- Dach Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Witamy. Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad VW już z niedużym przebiegiem, który trafił do nas w celu odświeżenia oraz zabezpieczenia lakieru pakietem powłok ceramicznych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł korektę w celu usunięcia zmatowień oraz mikrorys. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego Ceramic Spray Coat (100% powłoki na aucie) z dodatkową warstwą TopCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Zajęliśmy się, także całym wnętrzem, które zostało zaimpregnowane w każdym szczególe z naciskiem na impregnację el. skórzanych oraz alkantary. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Witamy. Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad Audi A8, z już większym przebiegiem, które trafiło do nas w celu odświeżenia oraz zabezpieczenia lakieru pakietem powłok ceramicznych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł korektę w celu usunięcia mocnych zmatowień lakieru oraz swirli ponieważ auto przez cały czas było myte na myjniach automatycznych. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy. Mercedes został zabezpieczony topowym pakietem powłok firmy GTECHNIQ, na lakier zaaplikowaliśmy najmocniejszą powłokę Crystal Serum ULTRA + EXO. Szyby otrzymały powłokę hydrofobową C1 a felgi C5 wheel armour. Nie zapomnieliśmy, także zająć się całym wnętrzem, materiały zostały wyprane, skóry i plastiki wyczyszczone i zaimpregnowane, dzięki temu wygląda ponownie jak nowe. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto odmieniło się nie do poznania oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Witamy. Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad Mercedesem GLB, który trafił do nas wprost z salonu w celu wykonania rozbudowanego pakietu zabezpieczeń nadwozia. Prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu usunięcia niedoskonałości potransportowych/posalonowych. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone elementy auta czyli front auta. Zdecydowaliśmy się użyć naszym zdaniem najlepszych folii na świecie SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do pokrycia elementów bez folii topową powłoką firmy Gtechniq czyli Crystal Serum ULTRA + EXO, natomiast folie PPF powłoką Gtechniq HALO. Szyby otrzymały powłokę hydrofobową C1 a felgi C5 wheel armour. Nie zapomnieliśmy także zająć się całym wnętrzem. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Mercedes nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejony został przód auta w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Błotniki przednie Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Witamy. Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad salonowo nowym Mustangiem GT naszego stałego klienta, który trafił do nas w celu zabezpieczenia lakieru pakietem powłok ceramicznych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu usunięcia po salonowych niedoskonałości. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego Ceramic Spray Coat (100% powłoki na aucie) z dodatkową warstwą TopCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Zajęliśmy się, także całym wnętrzem, które zostało zaimpregnowane w każdym szczególe z naciskiem na impregnację el. skórzanych oraz alkantary. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Pokrycie frontu auta bezbarwnymi foliami ochronnymi PPF to teraz standard w zabezpieczeniu lakieru auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Porsche Macan. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy delikatną korektę i odtłuściliśmy planowane do oklejenia elementy auta. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Pozostała część auta została nawoskowana, a wnętrze wraz z delikatnymi skórami zaimpregnowane. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Porsche nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do fotorelacji! Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Zderzak przedni - Pełna maska, WAŻNE z jednego kawałka bez żadnych łączeń! - Pełne błotniki - Lampy - Lusterka - Progi Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Witamy. Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad Jaguarem F Pace, który trafił do nas wprost z salonu w celu wykonania rozbudowanego pakietu zabezpieczeń nadwozia. Prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł korektę w celu usunięcia zmatowień lakieru oraz swirli. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone elementy auta czyli przód oraz szybę czołową. Zdecydowaliśmy się użyć naszym zdaniem najlepszych folii na świecie SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do pokrycia elementów bez folii topową powłoką firmy Gtechniq czyli Crystal Serum ULTRA + EXO, natomiast folie PPF powłoką Gtechniq HALO. Szyby otrzymały powłokę hydrofobową C1 a felgi C5 wheel armour. Nie zapomnieliśmy także zająć się całym wnętrzem. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Jaguar nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejony został przód auta w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Szyba czołowa
- Wnęki klamek, ranty drzwi, słupki B Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się autem używanym, które przed oklejeniem potrzebowało sporo miłości, pięknym Maserati Quattroporte. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Maserati nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Maska - Zderzak przedni - Klosze lamp - Błotniki przednie - Drzwi przednie - Drzwi tylne - Błotniki tylne ze słupkiem - Zderzak tylny - Klapa tylna - Dach Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Witamy. Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad Cupra Formentor, która trafiła do nas wprost z salonu w celu wykonania rozbudowanego pakietu zabezpieczeń nadwozia. Prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł korektę w celu usunięcia zmatowień lakieru oraz swirli. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone elementy auta czyli przód oraz szybę czołową. Zdecydowaliśmy się użyć naszym zdaniem najlepszych folii na świecie SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do pokrycia elementów bez folii topową powłoką firmy Gtechniq czyli Crystal Serum ULTRA + EXO, natomiast folie PPF powłoką Gtechniq HALO. Szyby otrzymały powłokę hydrofobową C1 a felgi C5 wheel armour. Nie zapomnieliśmy także zająć się całym wnętrzem. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Cupra nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejony został przód auta w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni wraz z grillem
- Klosze lamp
- Szyba czołowa
- Wnęki klamek, ranty drzwi, słupki B Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.