Powłoki Ceramiczne
Powłoki ceramiczne GTECHNIQ oraz Ceramic Spray Coat
Cały czas testujemy produkty z całego świata. Wybieramy tylko najnowocześniejsze i najbardziej sprawdzone powłoki na świecie. Firmy z którymi współpracujemy w laboratoryjny sposób pracują na całym świecie nad najbardziej zaawansowanymi produktami do pielęgnacji aut w szczególności powłok ochronnych. Dzięki ponad 10 letniemu istnieniu naszej firmy, możemy wyłuskać zdecydowanie najlepsze powłoki z rynku światowych producentów. Z dumą pragniemy poinformować, iż jesteśmy certyfikowanym studiem aplikacji docenianych na całym świecie powłok GTECHNIQ oraz zawansowanej technologicznie natryskowej powłoki Ceramic Spray Coat.
Pozdrawiamy Shine Factory Warszawa
Do zapoznania z ogólnymi informacjami oraz testami, na temat powłok zapraszamy do oddzielnego tematu-> Powłoki ochronne.
Crystal Serum Ultra. Sprawdza się na bolidach F1, więc mamy pewność, że sprawdzi się również na Twoim samochodzie. To ostatni stopień wtajemniczenia w powłoki ceramiczne oraz najwyższa ochrona i odporność na rysy pielęgnacyjne. Crystal Serum Ultra wydobędzie głębię koloru Twojego lakieru, dzięki czemu nawet nowy samochód, prosto z salonu będzie wyglądał lepiej.
Wyselekcjonowane powłoki proponowane przez nas dla Państwa aut:
1. Gtechniq C0 Aero Coat
Specjalistyczna generacja produktu, który pierwotnie przeznaczony był wyłącznie do użycia na samochodach wyścigowych. Skuteczność jego działania potwierdził team F1 Force India oraz Aston Martin Racing.
W swojej odsłonie dla aut cywilnych utrzymuje się na karoserii nawet do dwóch lat, zakładając normalną eksploatację pojazdu.
C0v2 to znakomity połysk, świetna hydrofobowość (kąt zwilżania 110 stopni), wysoka twardość i odporność na plamy z wody.
Reasumując, świetna powłoka w bardzo dobrej cenie. Dedykowana dla klientów którzy przede wszystkim zależy na połysku, zmiejszonym brudzeniu auta i łatwości jego domycia.
2. Gtechniq Crystal Serum Ultra + EXO
Koniecznie zapraszamy na stronę producenta po więcej informacji oraz ogólny darmowy system wyceny- https://www.gtechniq.pl/crystal-serum-ultra/
3. Natryskowa powłoka ceramiczna Ceramic Spray Coat
Warto dodać, powłoka ta aplikowana jest na auto w wyjątkowy natryskowy sposób. Ręczne warstwowanie powłok niestety nie przynosi oczekiwanych rezultatów.. Dzięki aplikacji warstw poprzez natrysk potrafimy osiągnąć przełomowe znakomite wyniki działania kompozytu ceramicznego na aucie. Przy aplikacji natryskowej specjalistycznym pistoletem 100% powłoki zostaje na lakierze, zaaplikowana równa warstwa nie jest w żaden sposób docierana i dotykana, cała utwardza się na lakierze. Poprzez to uzyskujemy maksymalnie grubą i co ważne równą warstwę ceramiki na lakierze, co za tym idzie nieosiągalną do tej pory ochronę, trwałość, efekt wizualny połysku oraz działanie samej powłoki. Dodatkowo powłoka posiada 5 letnią gwarancję pisemną.
Mocno przyśpieszony filmik z jednego z etapów aplikacji natryskowej powłoki ceramicznej
Filmik z efektu wizualnego
Filmik z efektu wizualnego niebieskie BMW M3 F80
Filmik z efektu wizualnego
Filmik z banalnego mycia Jaguar XK
Filmik z efektu wizualnego czarne Porsche 991
Ekstremalny test na zasadowe ph/mocny kwas/alkohol
Fragment normy ISO oraz Podsumowanie testu laboratoryjnego
Efekt wizualny
Efekt wizualny
1. Efekt hydrofobowy– Powłoki posiadają niesamowicie mocny i trwały efekt hydrofobowy w każdych warunkach. Ułatwia to w zdecydowany sposób mycie auta, zabrudzenia bardzo słabo przylegają do lakieru przez co samo spłukanie wodą pod ciśnieniem oczyszcza lakier, nie potrzeba także „szorować” auta mocną chemią i szczotkami, wystarczy nam delikatny szampon i delikatna rękawica. Poprzez efekt zrzucania wody, także samo wycieranie jest banalnie proste. Wszystko to minimalizuje nam narażenie na nowe mikrorysy. Auto zaraz po myciu posiada idealny połysk i efekt wizualny.
Widać to dobrze na poniższym filmie z naszych testów.
(jakość HD po przejściu do youtube)
Po 10 000 km przebiegu
2. Samooczyszczanie- Dzięki mocnemu efektowi hydrofobowemu, w trudnych warunkach bardzo dobrze zrzuca wodę wraz z zabrudzeniami, przez co samo oczyszcza nam lakier.
Tu widać o ile mniej wody jest na powłoce od strony kierowcy w porównaniu z nawoskowaną strona pasażera
Po wyschnięciu od razu gołym okiem widać wyraźnie ogromną różnice w zabrudzeniu i połysku: